Veel gestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Stuur ons dan een email, wij zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden.

VERZENDEN

Met welke vervoerder verzenden jullie pakketten?
Onze pakketten worden verzonden met PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen vanaf € 75,- worden gratis verzonden binnen Nederland.
Hieronder betaal je € 6,95 bezorgkosten voor bezorging aan huis. 
Laat je je pakket verzenden naar een pakketpunt? Dan betaal € 5,95 bezorgkosten

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Wij verzenden bestellingen uitsluitend op dinsdag en zaterdag.
Zodra het pakket door PostNL is ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging daarvan met de track and trace.
Met de track and trace kun je je bestelling volgen, vaak wordt het pakket dan de volgende (werk)dag bezorgd (op zondag wordt er niet bezorgd door PostNL)

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een PostNL locatie?
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen op een PostNL locatie in de buurt, dit kun je aangeven bij het doen van de bestelling.

Mijn bestelling bevat diepvriesartikelen, kunnen deze ook verstuurd of bezorgd worden? 
Het voor ons niet mogelijk is om diepvriesartikelen te versturen of te bezorgen. Diepvriesartikelen/vers vlees kunnen alleen worden afgehaald op onze afhaallocatie in Berkel en Rodenrijs (net buiten Zoetermeer) tijdens onze afhaalmomenten.

Dinsdag: 16.00 - 19.00 uur
Woensdag: 18.30 - 20.00 uur
Zaterdag: 12.00 - 16.00 uur

AFHALEN

Moet ik van te voren bestellen of kan ik gewoon langskomen?
Het is bij ons NIET mogelijk om producten af te halen zonder van te voren te bestellen. 
Wij zijn geen winkel, maar hebben een webshop met de mogelijkheid om je bestelling af te halen. 

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
De meeste producten krijgen wij elke dinsdag en vrijdag geleverd, kijk daarom goed wanneer de bestelling bij ons binnen moet zijn om teleurstellingen te voorkomen.

Alroda, DARF en KIVO
Bestellen: uiterlijk woensdag 21.00 uur
Afhalen: vanaf de eerst volgende zaterdag

BARFmenu en Lotgering
Bestellen: 
uiterlijk zondag 21.00 uur
Afhalen: vanaf de eerst volgende dinsdag 

Moet ik contant betalen of kan ik ook anders betalen?
Bestellingen via de website kunnen online via IDEAL betaald worden.
Ook kan je kiezen om te betalen bij afhalen. 
Op onze afhaallocatie kan je pinnen of contact betalen. 

RETOURNEREN

Mijn hond mag een bepaald product niet meer eten of lust iets niet, kan ik dit terug brengen?
Het is mogelijk om je bestelling (binnen 14 dagen) aan ons retour te sturen of terug te brengen.
De kosten voor het retoursturen zijn voor eigen rekening. 

Aangebroken of geopende verpakkingen kunnen NIET teruggebracht worden, 
Indien je iets retour wil sturen of terug wil brengen, dan moet dit van te voren aangegeven worden.

 

© 2013 - 2024 Rebrink Diervoeding | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Wegens vakantie zijn wij gesloten van 14 april tot en met 21 april 2024.