Veel gestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Stuur ons dan een email, wij zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
De pakketten  worden binnen 2 - 3 werkdagen verzonden, mits alle producten op voorraad zijn.
Zodra het pakket door PostNL is ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging daarvan met de track and trace.
Met de track and trace kun je je bestelling volgen, vaak wordt het pakket dan de volgende dag bezorgd (op zondag wordt er niet bezorgd door PostNL)

Kan ik mijn pakket afhalen bij een PostNL locatie?
Je kunt ervoor kiezen om een pakket af te halen op een PostNL locatie bij u in de buurt.
Dit kun je aangeven bij het doen van de bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor een pakket tot 20 kg binnen Nederland bedragen € 4,95
Bestellingen boven de € 50,- (exclusief verzendkosten) verzenden wij GRATIS!

De verzendkosten voor een pakket tot 20 kg naar België bedragen  9,25

Mijn bestelling bevat diepvriesartikelen, kunnen deze ook verstuurd of bezorgd worden? 
Het voor ons niet mogelijk is om diepvriesartikelen te versturen of te bezorgen, diepvriesartikelen/vers vlees kan alleen worden afgehaald op onze afhaallocatie in Berkel en Rodenrijs (net buiten Zoetermeer) tijdens onze afhaalmomenten.

Dinsdag: 16.00 - 19.00 uur
Woensdag: 18.30 - 20.00 uur
Zaterdag: 12.00 - 16.00 uur

Moet ik van te voren bestellen of kan ik gewoon langskomen?
Het is bij ons NIET mogelijk om producten af te halen zonder van te voren te bestellen. 
Wij zijn geen winkel, maar hebben een webshop met de mogelijkheid om je bestelling af te halen. 

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
De meeste producten krijgen wij elke dinsdag en vrijdag geleverd, kijk daarom goed wanneer de bestelling bij ons binnen moet zijn om teleurstellingen te voorkomen.

Alroda, DARF en DailyMeat 
Bestellen: uiterlijk woensdag 21.00 uur
Afhalen: vanaf de eerst volgende zaterdag

BARFmenu en Lotgering
Bestellen: 
uiterlijk zondag 21.00 uur
Afhalen: vanaf de eerst volgende dinsdag 

Moet ik contant betalen of kan ik ook anders betalen?
Bestellingen via de website kunnen via IDEAL (Nederland) of Bancontact (België) betaald worden, maar je kunt ook kiezen voor betalen bij afhalen. Je kunt dan contant betalen of pinnen.

 

Mijn hond mag een bepaald product niet meer eten of lust iets niet, kan ik dit terug brengen?
Niet aangebroken verpakkingen kunnen bij ons teruggebracht worden, graag dit van te voren wel even melden. 

© 2013 - 2022 Rebrink Diervoeding | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Wij zijn i.v.m. met de feestdagen gesloten van zondag 25 december 2022 t/m maandag 2 januari 2023.